St. Vargas Véleménye
Ezt az oldalt azért hoztuk létre, hogy lássák kedves ügyfeleink, hogy mivel kell megküzdenie kollégáinknak nap, mint nap. Sajnáljuk tényleg, hogy valakinek ennyire fáj, az ha nem tudunk vele VIP módón bánni, mert mindenkivel úgy próbálunk és emiatt előfordul, hogy adott problémát nem azonnal kezelünk, mert van prioritás.
Közvetlen képernyő mentés, ha sunyi módon módosítana véleményén, akkor látszódjék az eredeti.
St. Vargas Véleménye

És , akkor a válasz:
Kedves Uram!
Szépen megpróbálunk mindenre kimerítő választ adni!
- Amikor felhív egy ügyfél, minden esetben érdekel az elvégzendő munka, tehát igen is kifaggatjuk, hogy mi a probléma, milyen nyílászáró, mi az amit tapasztal, mi az amit el tud mondani, hogy merre található az adott problémás nyílászáró, vagy zár, hogy közelebb kerüljünk a megoldáshoz! Ezt mind úgy, hogy közben dolgozunk, mint, ahogyan az ön esetében is.
1.1 Kikérdezés. Önnél nem ment, mert nem tudta elmondani, milyen nyílászáró, azt sem, hogy mi a probléma, mit tapasztal, csak, hogy nem működik. Akkor ugye nem lehet még csak sejteni sem, hogy a javítást hova tudjuk besorolni, vagy, hogy annak milyen várható költsége lehet.
Kérdezés egyik fontos fázisa az, hogy az adott munka SOS, vagy nem?! Erre ön nem jelezte, hogy életbe vágó lenne a munka, mellyel megkeresett. Természetesen minden esetben az ügyfél mondja meg, hogy az adott munka mennyire sürgős számára, de mivel nem jelezte kértük, hogy ha nem probléma, befejeznénk a jelenlegi munkát 3 rétegű üvegeket raktunk vissza kb 50-80 kg / darab és bár nyögés nem, de levegőért való kapkodás igen hallatszódhatott a telefonban, mert hát bocsásson meg, de dolgoztunk még akkor is, amikor ön hívott 18 óra körül, és amit fel is vettünk.
- Az, hogy ön most idejét nem kímélve ír egy véleményt, de akkor, amikor hív, nem tudott normális képet alkotni a problémáról az kissé érdekes. Most azért látszik kicsit utána járt a dolognak és végre megtudta nevezni a nyílászárót, hogy nyíló-bukó ablak, de a valószínűség még nem megfelelő, hogy árakkal hadonászunk.
2.2 Ezért ajánlotta a felmérés lehetőségét a kolléga, ami egy megbeszélt időpontban történik és az adott nyílászárót meg tudjuk vizsgálni, majd annak függvényében a javítást ott azonnal, vagy egy következő időpontban végrehajtani pontosított árak mellett. Ha azonnal a helyszínen javítható, beállítható az adott nyílászáró, akkor alapdíj, ami min. 15.000.- + Áfa + 150.-/km+Áfa díjban általában benne van. De ez a minimum!
Ha egy másik időpontban történik a javítás, akkor az alapdíj átmegy felmérési díjba, amit a megrendelt munkából 100% ban jóváírunk, és csak az útdíj marad nálunk.
Ez lett felajánlva, ami nem tetszett önnek. Már az első hívásnál sem. Sajnáljuk, de senkivel nem kivételezünk! Ez a protokoll és elmondhatja minden ügyfelünk.
Hangsúlyozom itt is!! Nincs KISZÁLLÁSI DÍJ! Ez egy speciális szolgáltatás, ahol speciális árak vannak. Alap szolgáltatási díj van, útdíj és anyagdíj! De látjuk, ezt még most sem érti. Pedig el lett mondva, mikor elsőnek hívott! Ráadásul a felmérési díjat mi 100% ban jóváírjuk, csak így legalább leszűrjük a nem komoly megkereséseket.
Az meg, hogy ön azt állítja, hogy érdektelenek vagyunk az ön megkeresését illetően, hát ez az ön ítélete.
Amúgy hadd engedjen meg itt egy észrevételt, nem a munka érdekel bennünket!! Minket az ügyfél érdekel, az ügyfél problémája, hogy tudjunk segíteni! Munkából akad bőven, a hívás idején is éppen keményen dolgoztunk!
Később 1 szer hívott így visszanézve, de sajnos akkor mással beszéltünk egy életmentésre kellett indulni Csongrádra, ami valóban SOS volt, ne haragudjon, hogy nem hívtuk vissza, mondjuk erre irányuló ígéretet soha nem szoktunk tenni. Amúgy meg, hogyan lehet, hogy nem vettük fel, majd 20perc múlva kinyomtuk?
Másnap, azaz ma, 1x hívott, amit azonnal fel is vettünk, de sajnos a kolléga a kocsiban felejtette a szemüvegét és kérte, hogy engedje meg, hogy kimenjen érte, mire ön, egy megállapítással ált elő, miszerint minket a munka valóban nem érdekel. Erre a kolléga, közölte, hogy ezt nem érti, hogy ezt honnan veszi, de igaza van nem a munka érdekel és az sem minden áron, hanem az ügyfél, ahogy azt korábban leírtuk.
De folytatta a kolléga, hogy jövő hét szerdán mintha lenne szabad időpont, hogy megnézzük az adott nyílászárót, de nem látja rendesen a telefont és gyorsan kiugrik a szemüvegéért, mire ön rávágta a telefont avval, hogy köszöni, de nem kéri és hogy majd megkapjuk a megfelelő értékelést!
Nézze uram. Szíve joga, hogy azt csináljon, amit csak akar, de hogy vár el normális reakciót, ha ön sem tud normális választ adni? Ideges, mindent azonnal akar, nem megértő és még hazudik is.
Az, hogy kikérdezzük az ügyfelet mindenről, az azért van, hogy tudjunk időben és árban tervezni, tudjunk kalkulálni, mert számunka az a fontos, hogy az ügyfelek tisztán lássanak. Maga nem teremtette meg ennek a feltételét.
Nem tudta még azt sem megmondani, hogy milyen nyílászáró, sem az anyag, sem a zár típusa, de még azt sem, hogy mi az észrevétel, csak, hogy nem működik. De azonnal mondjunk árat! Mire is?
Ugye mi Zár és Nyílászáró javítással, szervizeléssel foglalkozunk. Tudjuk, hogy miket kell kérdezni, hogy legalább 95% osan be tudjuk lőni az árakat.
Ehhez szükségünk van:
- Adott probléma helyszíne, mert ugye országosan keresnek
- Az adott probléma jellege, mivel van probléma:
- Anyag:
- Fa
- Műanyag
- Acél
- Alumínium
- Típusa:
- Ablak
- Nyíló
- Bukó
- Bukó-nyíló
- Toló
- Toló-bukó
- Ajtó
- Bejárati
- Terasz
- Ablak
- Anyag:
- Az adott nyílászáró zárja, milyen típusú, gyártású, színű a zár, hogy be tudjuk azonosítani, mert vannak drágább zárak, vagy már nem gyártott zárak
- Az adott probléma leírása, mi a tapasztalt tünet, mi az ami nem működik, mi az ami és ahogyan működik
És még sorolhatnánk, amiket meg szoktunk kérdezni, hogy be tudjuk lőni az adott nyílászárót, annak elképzelhető, lehetséges problémáit és ezek figyelembevétele mellett, tudjunk kalkulálni árat. De az sem mindegy mikor akarja a javítást az ügyfél, vannak drágább időszakok. munka idő után, hétvégén, vagy akár azonnal.
Ha ön ezekre tudott volna válaszolni, akkor tudtunk volna árat és, akár határozott időpontot is adni, de mivel felmérés van, azt olyan helyre tudjuk rakni, ahol tudunk időt szánni a műveletre.
Persze látjuk, hogy most egy kicsit próbált jó színben feltűnni, minket meg lejáratni, de most nézzen magába és kérdezze meg magától, hogy mire is tudott válaszolni, mikor kérdezte a kolléga? SEMMIRE! Akkor mi is a probléma? Még azt sem hagyta, hogy szemüveget ragadjon, hogy nézzen magának egy időpontot. Szerdán volt szabad időpont, de ön türelmetlen volt.
Igen vannak mások is, akik felhívnak, és időpontot jegyeznek be! Akik türelmesek, ha nem SOS munkáról van szó! Emiatt, a kedves türelmes ügyfelek miatt van, hogy a naptárunk telis tele van munkával és annál kevesebb szabad időponttal.
A kérdés azért volt, hogy ön mondja meg az adott munkáról, hogy SOS, vagy nem? Persze, ha nem SOS, akkor is 1-2 héten belül megpróbáljuk megoldani. Ha SOS, akkor soron kívül ütemezzük, aminek plusz költsége van, de ön nem kérte.
A kritikán aluli hozzáállás, az a maga részéről volt megalapozva sajnos, de természetesen, elfogadjuk, hogy vannak ilyen ügyfelek is, akik másokat nem nézve akarják saját elképzeléseiket érvényesíteni bármi áron. Higgye el, nap mint nap találkozunk hasonló emberekkel, van aki megérti és változtat a hozzáállásán, van, aki nem, mint maga és elköszönünk.
Nagyon örülünk, hogy leírta véleményét, mert ez is csak azt erősíti, hogy nem csak a nyílászárók elhanyagolásából eredő problémákkal kell megküzdenünk nap, mint nap, hanem magukkal az emberekkel, az arrogáns türelmet nem ismerő emberekkel. Nem egyszerű ez a munka, de higgye el, van bőven olyan ügyfél, aki megérti és tolerálja azt, ha kicsit várni kell!
Természetesen, ha ön jelezte volna, hogy SOS a munka, akkor más kategóriába soroltuk volna, amennyiben életmentés.
Ha életmentésről van szó, azonnal indulunk és segítünk.
Ha csak SOS megjelölés és nem életmentés, akkor befejezzük az adott folyamatban lévő munkát és utána indulunk. De ennek külön díjszabása van!
Az ön véleménye inkább önt minősíti, mivel, türelmetlen és még azt sem tudta elmondani, hogy valójában mit is akar. Higgye el, mindent megpróbálunk megtenni annak érdekében, hogy ügyfeleink problémáit megoldjuk, de ön a hőbörgésen kívül igazából semmit nem tett. Ha értelmesen el tudta volna mondani mi a probléma, ha egy kicsit is megértő lett volna az éppen munkát végző kollégával és ad időt, hogy tudjon önnek időpontot adni, akkor talán tudtunk volna önön segíteni. Tényleg sajnáljuk, hogy ha valami miatt ideges volt, hogyha valaki paprikás hangulatba hozta, de nem tudunk az olyan ügyféllel mit kezdeni, aki igazából azt sem tudja pontosan mit akar és még tiszteletlen is.
Most itt a véleménye végén jött a próba munkával, majd, hogy 33 darab ablak. Hát erre nem mondanánk semmit.
Kívánjuk, hogy találja meg azt a céget, aki pont jó magának, már ha létezik olyan!
250716 - Kedves Uram!
Reagálhatunk itt a véleményekre, meg minden!
Frissített véleménye:

De engedjen megint egy észrevételt. Maga azt az időt sokallotta, hogy kollégánk szemüveget vegyen, rá vágta a telefont közölve, hogy majd megnézheti a véleményt. Amire hihetetlen módon, jó sok időt szánt.
Nézze, nagyon sok emberrel foglalkozunk nap, mint nap. Olyanokkal is mint ön. Hogy tudjuk e kezelni őket? Higgye el, teljes mértékben, de ugye ez mindenkinél másként alakul. Magánál, egy dührohamot váltott ki, és hát meg is kaptuk, amit megígért, mert nem voltunk hajlandóak más előjegyzett ügyfelek időpontjait felrúgni az ön kedvéért.
Nézze, most ez va gyrosszúl fog esni, vagy nem, de azért igazán magába nézhetne. Miből gondolja, hogy ön különb más ügyfeleinknél? Hogyan gondolhatja azt, hogy egy megkezdett munkát, csak azért, mert maga úgy gondolja, eldobunk és azonnal indulunk mindenféle felár nélkül, jóval munkaidő után? Mégis, hogyan képzeli ön ezt?
Maga felhív egy olyan céget, aki probléma megoldást kínáll, akár munkaidő után 16:00 után is, majd elvárja, hogy mindenféle információ nélkül azonnal induljon a segítség. Majd, mikor kollégánk kideríti, hogy SOS, vagy nem SOS a munka, annak tudatában kéri, hogy hívja vissza később, és nem veszi fel, mert éppen egy másik ügyfél tényleg SOS munkáját próbálja lezongorázni, maga egyszeri próbálkozás után, másnap 1db hívás után, amit azonnal felvett a kolléga, nekitámad, mert nem volt nálla a szemüvege, pedig kérte, hogy engedje meg, hogy kimenjen az autóhoz, hogy tudjon önnek mondani időpontot. Magával közölte, hogy biztos, hogy csak következő hétre tud majd mondani időpontot, már az első híváskor. Mivel NEM SOS a probléma elhárítása.
Ne haragudjon, de segítsen ki, akkor hova sietett és miért használ ilyen lekezelő stílust? Nincs itt handabandázás, csak az derül ki ebből az egész dologból inkább, hogy.
- Magának még beazonosítható neves sincsen a google véleménye alatt
- 1, azaz egy darab véleménye van, amiben sok az ellent mondás
- idejét nem kímélve ír egy leminősítő véleményt, azok után, hogy fél perc türelmet nem szavazott a kollégának a szemüveg felvételére, hogy időpontot adjon.
- fél napon belül megjavította mind a 33 ablakot? hm. (ez több mint érdekes)
Nos mivel az ügyfél, akinél kinn volt az ön hívása idején is azt támasztotta alá, hogy tényleg a szemüveg volt a probléma, hogy nem tudott időpontot mondani, még az ügyfelünk is ajánlotta, hogy ad egy szemüveget, és, hogy még elnézését is kérte az előzőnapi dologért, mert vidékre kellett mennie életmentésre.
Arra a következtetésre jutottunk, hogy ez csak egy lejárató vélemény, de, DE mivel az ön fiókja és véleménye, nem hiteles és önnel szemben az írott vélemények alapján, nem tudunk magának igazat adni így azt kell mondanunk, hogy nem tudjuk kezelni a problémáját.
Ügyfeleink, látják, hogy valójában milyenek vagyunk, itt is csak az jött le, hogy ön türelmetlen, és a problémáját, nem tudta elmondani, a kolléga kérdéseire nem tudott válaszolni. Érdekes ugyanakkor tanulságos eset.
Persze meg lehet próbálni a lejáratást, is, de jelenleg az ön véleménye, sajnos, ahogy korábban írtuk csak is magát minősíti. Olvassa csak vissza. Ezt a frissítést is mentettük, mert tanulságos.
Amit tudunk ajánlani, hogy ha önnek szúrja a szemét cégünk minősége, jó helyezete, tessék csak megtenni mindent, annak érdekében, hogy amikor munkát vállalnak, akkor az ügyfeleik önökkel is elégedettek legyenek és ne kelljen olyannal foglalkozniuk, hogy megpróbálnak mások lejáratásával, valamiféle előnyhöz jutni. Higyje el, sok munkánk van abban, hogy ügyfeleink jó véleményel legyenek és maximálisan elégedettek legyenek velünk. Persze, ha tényleg ez volt acél, akár még segíthetünk is, hogy mikre kell odafigyelnie, hogy sikerüljön.
Voltak már próbállkozások, de nem sikerült.
Egyébként, meg amikor értékelést ad, tegye meg azt, hogy tényleg úgy minősíti, az adott céget, ahogyan az megérdemli.
- A kolléga udvariasan felvette a telefont, még munka után is...
- próbálta kideríteni a probléma súlyosságát, hogy SOS, vagy nem az...
- megkérte, hogy később keresse, mert nehéz munkát végeznek és nem akarja az ügyfelet feltartani
- egy visszahívás nem visszahívás, de az oldalunkon fenn, van a valós SOS hívás kezelésének menete, hogy ön nem olvasta el, még nem hatalmazza fel, önt a háborgásra
- másnap ismét kedvesen felvette és kérte, hogy 1 percet adjon neki, maga nem volt rá hajlandó
- rávágta a telefont és fenyegette rossz minősítéssel.
- Utolsó mondatában a Szolgáltatás korrektségére céloz, ami ugye még csak meg sem történt. Még időpontot sem tudtunk adni, nem hogy szembesüljön a szolgáltatás minőségével, annak korrektségével. Nagyon egyértelmű, hogy mit sem tud a cégünkről, a szolgáltatásainkról, azok minőségéről. Egyáltalán nincs képben a cégünk által nyújtott szolgáltatások igénybevételének szabályozásáról, feltételeiről, hogy ön nem informálódott a weboldalon keresztül.
Ugye, most már látja mi a probléma... Nagyon átlátszó, az amit művelt.
Valójában ön volt az aki udvariatlan volt és határozatlan. Tudja a maga helyében örülnék, hogy mi nem tudjuk önt minősíteni, mert, akkor lenne bajban, persze úgy lenne korrekt. Ha már ...
De ha annyira bántja önt ez az incidens és lám ideje is van írogatni, akkor vegye a fáradtságot fáradjon el a telephelyünkre és beszéljük meg. Még talán kap egy ajándékot is, hogy kicsit enyhítsük a kellemetlenséget, amit átélt.
Még annyi, hogy más cég fél napon belül. Talán azért mert éppen volt szabad időpontja. Ennek örülni kell, ahogy mondtuk ajánljuk, hogy találja meg, sikerült és mi ennek csak örülni tudunk.
Köszönjük véleményét és ne feledje az ajánlat áll, keressen meg bennünket, hogy ide tudjuk írni a vélemény végére, hogy végül is kellemesen zárult ez a kis félreértés. Mindenki boldog és az élet megy tovább :)
Egyébként az irónia, az az egészben, hogy pont lett volna időpont még az napra, csak maga nem várta meg, hogy a szemüveg a helyére kerüljön.
Üdvözlettel a HouseService csapata
SOS +36/30-714-4700 SOS
NON STOP Zárszerviz 
























