HouseService.hu
Google Ügyfél értékelés
Nagyra tartjuk, hogy megosztja velünk, és másokkal tapasztalatait. Minden véleménynek örülünk, Főleg, ha Ön Ügyfeleink közét tartozik. Értékelés meglévő Google Regisztrációval tud hagyni, amennyiben önnek. nincsen, az oldalon, ahova, majd irányítódik megteheti.
Vélemény alkotásnál megkérjük, hogy csak a közvéleményt nem sértő módon írja meg véleményét, még akkor is ha az éppen negatív vélemény! Tanulunk hibáinkból, ha van és a további ügyfeleinknél ugyan azt a hibát már biztosan nem követjük.
Bízunk abban, hogy az önnél Dolgozó szakemberünk udvarias, előzékeny, precíz, gyorsan és rendkívüli figyelemmel valósította meg az ön elképzeléseit
Ha véletlen, valamivel elégedetlen, adjon esélyt nekünk, hogy jóvá tegyük, mert nekünk minden ügyfél megelégedettsége számít.
Véleménye legyen releváns, kérjük ne csak csillagokat adjon, mert akár 5, akár 1 mindenki szeretné tudni, hogy mit és miért adott!
A csak csillagos véleményeket nem tudjuk úgy kezelni, mint azokat, amelyeknél leírja tapasztalatait lentebb, ahogy az a pld véleményben található.
Mielőtt véleményt hagy, kérjük figyelmesen olvassa el a továbbiakat és csak azután, ha megtud felelni a lent leírtaknak, hagyjon véleményt!
A következő linkre kattintva átirányítódik központi Google Vélemény hagyási oldalunkra. Értékelést hagyok ...
Mire figyeljen oda, ha véleményt hagy:
- Véleményét feltétlen a valós neve alatt tegye meg, mert ugye az úgy korrekt, Főleg negatív értékelésnél ...
- Véleménye legyen releváns a kollégára és az elvégzett munkára, ár-érték arányra nézve ...
- Ne csak csillagokkal értékeljen, mert nem lehet tudni, mit, miért adott ... (főleg negatív értékelésnél)
- Csak is kulturált szövegkörnyezetet használjon, még akkor is, ha nem elégedett ...
Miről írjon:
- A kiszállás pontossága - a megbeszélt időre odaért -e? (lehet nyugodtan a nevét is használni a kollégának)
- A szakemberünk Udvariassága - Udvarias, tisztelettudó -e?
- A szakemberünk, mennyire világosította fel önt a problémáról?
- Kolléga Szakértelme
- Kolléga korrektsége
- Szolgáltatás minősége
- Ár - Érték arány
Spam vélemény:
Sajnos a mai világban egyre többször fordul elő spammolás, azaz, konkurens cégek negatív véleményt alkotnak egy adott cégről, ez ellen nem tudunk mit tenni, hiszen, azért teszik, mert félnek az adott jó hírnevű cégtől. Próbálják negatív véleményekkel leszavazni, leminősíteni, az adott céget, hogy az ő cégük ezáltal előnyösebb helyzetbe kerüljön.
Amikor megnézi egy adott cég minősítését, nézze meg, hogy van e releváns szöveges értékelés, hogy mi is volt a negatív értékelés kiváltó oka.
A Spammolásnak van egy nagyon rossz tulajdonsága, hogy az ártatlan bajbajutott ügyfél szenvedi el a következményét. Mivel, ha nem tudja, hogyan nézzen egy spamm véleményre, vagy nem is sejti, hogy létezik ilyen, akkor az adott spammolt céget nem fogja kihívni, hanem egy másik céget, aki nem biztos, hogy akár a sok jó vélemény mellett valóban jó munkát is végez!
A Spam az kétirányú. Az a cég, aki másokat le akar járatni Spammolással, az a maga cégét viszont fel spammolja, azaz 5 csillagos véleményeket fabrikál magának, különböző google fiókokkal. Nehéz dolga van az ügyfélnek.
Mik utalnak spammolásra: (Együttes előfordulás esetén, nem tudjuk relevánsan kezelni a véleményét.)
- Nem beazonosítható vélemény alkotó ... (név nélküli, vagy csak egy fantázia név)
- Nem beazonosítható munka ... (nincs leírás, megnevezés, hogy mit rontott el a szolgáltató)
- Csak csillagokkal értékelés ... (főleg a negatív)
Mi minden munkát naplózunk, így tudjuk kinél voltunk, mikor és mit végeztünk el, így ki tudjuk szűrni a spammolást. Ott a negatív véleményre válaszolva, nyilvánosan megkövetjük és kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot, hívjon fel, hogy tudjuk kárpótolni. Ugye egyértelmű, hogy ha nem keres meg bennünket, nem válaszol, akkor az a negatív vélemény SPAM kategória! Ami jó, mert abból látszik, hogy más cégek konkurensként néznek ránk, vagyis elismerik tudásunkat és veszélyeztetve érzik magukat az adott szakmai területen!
Negatív vélemény esetén, megpróbáljuk felvenni önnel a kapcsolatot és jóvá tenni a sérelmét, de ebben önnek is partnernek kell lennie!
Példa Vélemény:
Éjjel hívtam a céget, udvariasan bemutatkozott, majd kérdezte miben segíthet. Elmondtam, hogy kiraboltak és nem tudok bejutni a lakásomba. Azt mondta, hogy ne aggódjak, azonnal indul és segít. Gyorsan meg is érkezett, majd pillanatok alatt kinyitotta az ajtót, járulékos kár okozás nélkül. Nagyon udvarias, volt még a háborgó szomszédokkal is.
A munkát rendkívüli nagy szaktudással és precízséggel hajtotta végre. Árban nem a legolcsóbb, de ugye éjjel mi lenne az? Hívtam más céget is, de sajnos még csak fel sem vették a telefont.
Teljesen meg vagyok elégedve a munkával, a szakember udvariasságával, szaktudásával, ahogyan elmondta mire számíthatok, az árral is. Sajnos nem volt nálam annyi pénz, de ő felajánlotta, hogy szívesen elvisz automatához, hogy tudjak fizetni. Igaz volt nála terminál, de én abban nem bízom.
Köszönöm a segítségüket, megy az 5 csillag.
Megtisztel véleményével.
Köszönjük értékelését!
Üdvözlettel maradunk House Service ® Team.
#Zárszerviz #Nyílászárószerviz #Kaputechnika #Klímatechnika